1 mars

God kväll.

Efter att David har suttit i flera dagar och försökt få ordning på vårt internet så funkar det äntligen, detta tänkte jag fira med ett litet blogginlägg. Den senaste veckan har vi precis som vanligt busat med kompisar, lekt lekar och myst. Vi har även firat att Vilhelm gått och blivit hela 16 månader gammal. Månadsdagen firade Vilhelm med att säga sin allra första mening: "Vad gör du?" till David. :)
Än sak som glatt mitt hjärta denna vecka är att Vilhelm äntligen har börja visa intresse för böcker. Han har nu övergått från pek-biblen till lite tyngre litteratur så som Pettsson, Grodan-böckerna och Lilla Björn och Lilla Tiger. Så nu kan även jag uppskatta lässtunderna lite mer då alla dessa böcker tillhör mina absoluta favoriter!!
När min kompis Sara var och hälsade på här om dagen så hade hon med sej en present från sina föräldrar, en av Stina Wirséns fantastiska barnböcker "Vem är bäst?". En mycket uppskattad present, har läst boken hela 14 gånger idag och Vilhelm skrattar åt bilderna lika mycket varje gång.

Nu vill jag till sist hälsa mars månad välkommen med hopp om att den för med sej sol och värme!






Gustav och hans allra käraste vän- Grisen


Vilhelm har än en gång lyckats somna sittande :)

Lika som bär

Kommentarer
Postat av: Johanna P

Ja, vad säger man mer än att ni är sötast i världen! Sol och värme röstar jag också för! En promenad på stan snart kanske :) Måste också meddela att vita converse (fejk) är inhandlade.....en viss Johanna börjar mer och mer likna en viss Anne ;)

2011-03-02 @ 10:06:32
URL: http://medjesusicentrum.blogspot.com
Postat av: Jonna

åh så söt familj ni är! :) jag och sandra pratade häromdagen att vi skulle försöka komma iväg på en träff med dig! :) men vi kom inte fram till någon bra dag.. hur ser din marsmånad ut?

2011-03-03 @ 17:17:45
URL: http://jonnabjarneteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0