20 april

Hej!

Nu är det nog dags för mej att uppdatera denna blogg igen. Tiden bara springer förbi och längre stunder framför datorn hinns inte med. Däremot så hinns mycket annat med. De senaste veckorna har kantats av utomhuslek, sjukdom, Horredsbesök, ett tårtkalas, lite jobb och diverse andra saker.
Eftersom ni vid det här laget känner till att det inte finns så mycket tid för mej att skriva så mycket så sammanfattar jag även denna gång de senaste veckorna bild:

Vilhelm har bjudit på en härlig middag bestående av duplogryta och kyckling.

Vilhelm har badat ankan i toaletten.

Gustav har invigt sin hoppgunga med stor glädje & entusiasm

Vilhelm har lärt Gustav ett och annat viktigt om livet

Vi har varit på 23 års kalas hos födelsedagsbarnet Emeli och dottern Malva.
På bilden hjälper Malva mamma Emeli att öppna paket.

Vi har skrattat

Vi har hängt med morfar på jobbet

Vi har myst med gammelmormor

och myst massor med mormor Lisa

Kommentarer
Postat av: Anna

FÖRST!!! Hahahah! Sorgligt det låter med tårkalas... puss!

2011-04-20 @ 18:14:39
URL: http://annabergstrom.se/blogg
Postat av: Em - Mamma till Malva.

Ah, dina små inlägg är då efterlängtade inslag i vår lilla vardag här i Gamlestaden! Tack igen för att ni kom & busade med oss på vårt lilla tårTkalas ;) & tack ännu igen för presenten - jag & Malva bråkar om spraylotionmojsen varje morgon, it's lovely! OCH - taaaaack för det fina kortet jag fick! Jag fattade ju inte att det stod en massa gulligt på baksidan & så, märkte det först senare, men ack så glad jag blev. Ni är finast! Puss!

2011-04-20 @ 22:53:20
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack för en underbar förmiddag i ditt och pojkarnas sällskap, ni är som sagt en helt oumbärlig del av min tillvaro! Håller med om att den där hoppgungan är årets bästa grej, Gustav var helt otroligt nöjd där han satt! Hoppas Vilhelm fortsatte sova en stund efter att jag gått.. :) Glöm nu inte ringa Christina.. Glad Påsk kära du, vi hörs i nästa vecka!

2011-04-20 @ 22:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0