20 februari

Hej igen!

Nästan två veckor har gått sedan jag senast skrev.. Vi har nämligen varit sjuka fram till nu, har det inte varit det ena så har det varit det andra.. Nu är vi äntligen friska i alla fall!
Trots att det har blivit några veckor inne under täcket så måste jag säga att det har för med sej något gott. När jag var ute igår så möttes jag av den glada överraskningen att fåglarna sjöng och att solens strålar faktiskt värmde. Är det kanske så att våren är på ingång kära vänner!? Om bara några veckor till så kan man säkert vara ute en bra stund utan att behöva frysa näsan av sej. Underbart!!

Annat som har hänt de senaste veckorna är väl det att barnen växt (som vanligt). Framförallt den där lille mannen vid namn Gustav. Han har lämnat det där lite knöliga, men dock så söta nyfödd-utseendet bakom sig och gott och blivit en riktig bäbis. En sån där med härliga veck på låren! Och om han fortsätter att äta så mycket som han gör nu så lovar jag er att han snart är lika stor som bror sin!
Vilhelm däremot har inte blivit så mycket större, men oj vad han är smart! Han förstår precis vad jag menar när jag pratar med honom, han hämtar saker när jag ber honom, gör som jag säger (oftast) och försöker prata. Om han fortsätter att utveklas i den här farten så lovar jag er att han snart är lika smart som mor sin. :)


Grabbarna Bus


Bäbis

En mycket trött Vilhelm somnar sittande efter en dag full av lek..




Kommentarer
Postat av: jonna

vilka små godingar dom ser ut att vara anne! ett besök kan vi väl försöka ordna snart, längesen vi sågs nu! Kramkram

2011-02-20 @ 16:49:36
URL: http://jonnabjarneteg.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva.

Finaste busarna! Härligt att ni mår bra igen, nu får ni allt komma och måla och leka snart! :) Älskar förövrigt bilden på storeman som sittsover i spjälisen, haha :D PyssKram

2011-02-23 @ 12:17:56
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0