9 februari

Hej alla!

Jag har varken haft tid eller ork att uppdatera bloggen de senaste dagarna då kräksjukan fortfarande härjar i familjen. Vilhelm är i alla fall på benen igen efter att ha varit riktigt illa medtagen. Blev till och med en sväng till akuten för att få dropp till honom här om dagen. Nu är han i alla fall sitt gamla pigga, glada jag, vilket är Underbart!

Igår kväll så blev dessvärre både jag och Gustav sjuka. Så nu ligger vi här bredvid varandra i sängen och myser. Än så länge så verkar Gustav fortfarande ganska pigg så vi får hoppas att det får fortsätta vara så. Hade inte varit kul att behöva åka till sjukhuset än gång till.

Kram o hej!

liten stackars Vilhelm på sjukhus

Vilhelm hade i alla fall lite ork att leka med de roliga sjukhusslangarna

Kommentarer
Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Nämen sötan :)

2011-02-09 @ 16:44:00
URL: http://lindaglansins.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva.

Men neejä! Jag sa ju åt er att hålla er friska ;) Stackars fina... Skönt att storebror mår bättre & bättre i alla fall, snart gör ni det också! <3



Puss & Krams

2011-02-10 @ 08:30:59
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0