Dag två

Jaha, då var det ju det där med att man ska ha tid och ork att blogga samtidigt som man har två barn att ta hand om... Kan någon av er andra bloggande mammor förklara för mej hur det går till?

Tänkte i alla fall att jag redan dag två inte kan ge upp. Så nu sitter jag här med ett glas mineralvatten i min hand (ett stort tack till den som uppfann denna fantastiska dryck!!) och försöker hålla ögonen öppna samtidigt som jag försöker skriva något trevligt.

Jag skulle vilja sammanfatta denna dag som regnig men bra! Båda mina söner sover nu, mätta och nöjda. Dom är världens finaste också om jag har glömt nämna det tidigare. Finare pojkar får man leta efter!
Imorgon händer massor av roliga saker så nu ska även jag sova så att jag orkar.

Puss och god natt!

Vilhelm tittar ut på ett regnigt Göteborg




Samtidigt som lille Gustav ligger och myser omedveten om vad regn är..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grymt bra initiativ hjärtat! Nu kan jag och Anton följa familjens liv på resande fot! Skönt att surfa in på din blogg när vi får lite hemlängtan! Och ja, du har rätt - bilder är a och o!

2011-01-09 @ 10:27:08
Postat av: Johanna

Ja finare pojkar får man leta efter! :)

2011-01-09 @ 13:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0