Mazariner och goda grytan

En dag går fort. Väldigt fort. Men när jag ligger i sängen på kvällen och undrar vad i hela friden jag har fått gjort under en dag, så inser jag ofta att det är en hel del. Att hålla två bebisar glada, mätta och rena tar sin lilla tid. och däremellan ska man själv hinna äta och om man har tur kanske hinna ta sig en dusch.
Idag har vi hunnit allt detta. Och vi har även hunnit ha besök av min fina kusin Anna som bjöd på mazariner. Tack Anna!

Vilhelm har idag ett litet middagstips till er alla.
Middagstipset består av en härlig matburk som går att hitta i närmsta matbutik. Han vill dock påminna er om att ni bör ha fyllt 1 år för att få äta denna till middag. Burken har namnet: Den goda grytan.
Är inte detta ett fantastiskt namn på en maträtt?!
Den verkar också hålla måttet för att få ha ett detta namn. Vilhelm älskar denna burk! Han skulle nog gärna sluka den till middag alla veckans dagar om han själv fick bestämma.



Lille Gustav hälsar att bröstmjölk inte är så dumt det heller. Ett hett tips för er i lite yngre åldrar!


Kommentarer
Postat av: Johanna P

Oh läckert! Finns det en vuxenvariant på Den goda grytan? Låter fantastiskt gott :) Söta barn har du också, men det vet du ju redan :) Ses sen! Puss

2011-01-12 @ 10:09:52
Postat av: Em - Mamma till Malva.

Tjipp! Nu hittade jag till din tjusiga blogg också. Känner mig som en äkta facebook stalker ;) Goda Grytan är poppis här hemma också, även om lillfröken helst skulle äta Familjen Dafgårds lasagne till frukost, lunch & middag varje dag ;)

2011-01-14 @ 16:49:43
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Men anne.. Vad är det jag ser.. Har du blogg :) Vad kul!



Du.. Har du fixat din design själv? Jag har bett kimmie i över ett år o fixa den men det händer inte.. Får panik! haha :P

2011-01-14 @ 22:17:28
URL: http://lindaglansins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oja Linda, jag var tvungen att skaffa en kände jag. Får dock se hur aktiv jag orkar vara. :)



Min kusin Anna har fixat min design, hon brukar hjälpa folk med det. Mycket duktig!!

Haha, brukar bli när man frågar sin pojkvän som sånna tjänster. Dom brukar alltid lyckas ha något "bättre" för sej. :P

2011-01-15 @ 20:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0