Im back

Hej och förlåt för att jag inte har uppdaterat er på länge. Vårt internet har nämligen inte velat fungera på några veckor men nu tycks det äntligen ha bestämt sej för att vara vår än igen.
Hur som helst så har jag hittat på en massa trevliga saker den här veckan. Jag har lekt med kidsen, träffat en hel drös sköna människor och igår var jag på en ofantligt trevlig konsert med sångfågeln Therese.
Idag är det den 22 januari vilket betyder att minstingen blir en månad. Detta skall firas med ännu en mysig hemmakväll på Ättehögsgatan.
Här kommer lite bilder från veckan som har gått.

Syskonkärlek







Vilhelm och hans nya ultrasöta kompis Malva på café Glädjebubblan i Vasa.
Kolla in Malvas mammas blogg för att se fler söta bilder.



Kommentarer
Postat av: Titti

Vilka SÖTNÖSS!!!



Det går så fort o jag måste få träffa Gustav innan han blir stor ju!!!

2011-01-22 @ 16:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0