25 januari

Hej!
De senaste två dagarna har jag avslutat kvällarna lite tröttare än vanligt. Detta beror på att David började jobba heltid igår. Med andra ord så är jag ensam med de små busarna nästan hela dagarna. Trots att det är skönare när David är hemma så måste jag säga att det fungerar väldigt bra att vara själv med dom. Kanske beror det dock på att jag har två små änglar till söner. Söta som sockervadd är vad dom är!

Igår var barnens mormor här o hjälpte mej att få med mej båda barnen till butiken för att införskaffa lite mat och andra förnödenheter. Senare på kvällen kom Johanna hit på lite mat och filmkväll. Vi såg en oerhört läskig film, och jag måste erkänna att läskiga filmer inte är något för en ung mammas känsliga sinne.

Idag har jag o barnen varit nere på stan en sväng och sen har vi varit hemma och lekt. Jag har även hunnit tvätta lite i vår tvättstuga som i ligger i källaren, 4 våningar ner. David sover hos sina föräldrar i natt så jag förblir ensam tills imorgon. Vilhelm har nu somnat och Gustav har även han somna efter ett varm och skönt bad, så nu ska jag äta mat och kolla på Tv. Sen blir det nog sömn för mej ganska snart också.

Buskorven!
Skål!!!
Vilhelm kan själv.
Nybadad bäbis

Kommentarer
Postat av: anna

Du är duktig du... till och med tvätta. galet. hejaheja!

2011-01-25 @ 23:07:20
URL: http://www.annabergstrom.se
Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Vad söta dom är Anne! Och vi saknar er! Men nästa vecka måste vi bannemig ses! :) Bara det funkar med o åka med kimmie oså.



Ha det bra! Kram

2011-01-26 @ 22:06:24
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0