Välkomna!

Så, nu har det hänt.. Det som vi alla så länge har väntat på.. Jag, Anne, har skaffat en blogg. En blogg måste man ju ha har jag hört. Framförallt om man är 20 år och tvåbarnsmor.

Tänkte att jag en annan dag presenterar mej och min familj lite mer. Men om jag ska beskriva den i korta drag så består den av mamma Anne (20år), pappa David (25år), Vilhelm 14 månader och Gustav 16 dagar. En härlig kompott vill jag lova!

Jag har fått stränga order av min kusin Anna att en bra blogg består av många bilder, så därför får ni här en bild från dagens pulkaåkning.








Kommentarer
Postat av: anna

Halleluja! Det fungerar!

2011-01-07 @ 23:47:30
URL: http://idalinns.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha! Jag älskar den redan! Hurra för dig Anne. Nu ska vi blogga massor :D

2011-01-08 @ 17:43:37
Postat av: ida

JA! Full fart! Jag gillar. Och jag gillar framför allt att anna skriver under sin kommentar med min bloggadress :)

2011-01-09 @ 00:56:55
URL: http://idalinns.blogg.se/
Postat av: Sara

DU är för Underbar. Ungarna med.

<3

2011-02-10 @ 02:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0