30 juni

God kväll.

Nu ligger barnen o sussar sött i sina sängar och då är det dags för lite mamma-tid, det vill säga Ben & Jerrys, skön musik i högtalarna och en dator i knät..
Frisknade till igen i måndags och då var det dags för jobb. I tisdags fyllde jag år och det firade jag med sol, god mat och finfina vänner. Igår och idag har jag njutit av solen tillsammans med mina två alldeles egna solstrålar. Imorgon kommer mamma (mormor) hit på besök och på lördag kommer pappa (morfar). Mysigt.


Nu ska även jag snart krypa ned i sängen.. Men före det vill jag önska er alla en god natts sömn och en fin morgondag. På återseende!

Och här kommer lite bilder som vanligt :)

Gustav 6 månader

Bubbel på kusin Annas balkong på födelsedagen. Bättre kan det knappast bli.


Fina fina Anna

Vattenkrig


Kärlek

Dessa fina bilder är tagna av Anna så kolla in hennes hemsida för fler bilder.

Kommentarer
Postat av: Hanna Peach Sjöholm

Sicka fina solstrålar! Hoppas allt är bra med er. <3

2011-07-03 @ 10:33:31
URL: http://hannimammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0