21 mars

Hej!

Som vanligt så är det full rulle för den lilla familjen..

Förra helgen tog jag och minstingen tåget till Varberg för att gå på babyshower för min barndomsvän Hanna som ska ha barn i början av maj.
För er som inte känner till vad en babyshower är så är det en mycket trevlig tillsällning där släkt och vänner firar den blivande mamman med mängder av kakor och godsaker. Mamman får även öppna en hel drös med paket som oftast innehåller bäbiskläder, böcker, leksaker och annat man kan komma att behöva när knodden väl är ute.
Kvällen och natten spenderade jag och Gustav i min moster Tittis otroligt fina hus lite
utanför Varberg. Där kollades det på melodifestivalen och mystes.


Picnick hemma på balkongen


Blivande mamman Hanna

I måndags så träffade jag och barnen Linda och hennes två barn.
Vi hade en trevlig dag på stan. David åkte till Stockholm på måndagen och skulle
stanna till på torsdagen så på onsdagen så åkte jag och barnen till Alingsås för att
besöka Sofia och Joakim. När vi kom till Alingsås så märkte vi att vi inte var ensamma
om att besöka Alingsås denna dag, även våren hade kommit på besök!
Det blev lek och mys i solen och på kvällen tillagades en god middag i Sofia och Joakims
lägenet.



Gusav och Lindas yngsta son Chris (6 månader) på Café.


Sofia och Vilhelm på väg till lekplatsen


Gustav och den nya frisyren


Vilhelm på promenad med Gustav i vagnen



Kommentarer
Postat av: Hanna

Grymma bilder! Gustavs nya frisyr ar totalt oslagbar! Kan inte fatta att jag missat Vilhelms forsta promenad med barnvagnen, det far bli en (med mig i barnvagnen) sa fort vi kommit hem fran Indien!

2011-03-21 @ 12:02:21
Postat av: Em - Mamma till Malva.

Vad mycket roligt ni har hunnit med! :) Nu kan Vilhelm & Malva köra OSS i vagnarna i fortsättningen, de verkar ju tycka att det är så kul & vi har väl förtjänat lite härlig vagnvila ;) Puss på er!

2011-03-22 @ 10:19:21
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Erik

Vilhelms outfit är ju sjukt fet! Blir lätt avundsfrisk på den jackan..

2011-04-05 @ 16:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0