7 MAJ

God kväll!

Tiden går verkligen fort! De senaste två veckorna har bara sprungit förbi. Jag har jobbat mycket det senaste så tiden jag har haft hemma har jag velat spendera med barnen. Därav har det inte blivit så mycket tid framför datorn.
Idag har jag haft en ledig dag och därför har jag hunnit med en massa både trevliga och otrevliga sysslor. Jag har avnjutit en frukost på stan med Emma, varit på picnick vid Härlanda tjärn med barnen och Lydia och hennes två barn. Jag har även vikt tvätt, städat, lagat mat och rensat avlopp. Så nu är det även dags för mej att krya ned under täcket, men först tänkte jag bara lägga upp lite bilder från de senaste dagarna.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0