7 januari

Hej Alla & Gott Nytt År!


Satt precis och läste lite här på bloggen och insåg att det snart är ett år sedan jag började skriva här. Det har hänt mycket sedan dess och jag är väldigt glad att jag skrivit lite ibland. Kul att kunna se tillbaka på vad som har hänt under året.


Sedan jag skrev sist har Gustav hunnit fylla ett, vi har firat jul och vi har bytt ut almanackan till 2012 års upplaga. Vi har även hunnit med en tur till Horred, släktkalas i Varberg och en liten tur till ostkusten och Kalmar.
Julen var mysig och skön. Men lugn och ro blev det inte så mycket av med två små vildingar i huset :)


Jag känner mej tröttare än nånsin trotr att jag varit ledig en hel del från jobbet under dessa två veckor.
Trots trötthet så känner jag mej enormt laddad inför det nya året. tusan va kul det ska bli!


Här kommer lite bilder från de senaste veckorna:



Gustav firade sin födelsedag med att äta tårta med heeela aniktet.



mamma och son

Lussekattsfika





killen som älskar cornflakes

Kommentarer
Postat av: Linda- mamma till Keven, Chris & bebis i magen

Kul att du bloggar ibland tycker jag :) Men det borde bli oftare! :)

2012-01-08 @ 08:21:35
URL: http://lindaglansins.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Vackra ungar & vackra mamman! Men du, vad ljus Gurkan börjar bli i håret? Going blonde for the summer? ;)

2012-01-08 @ 09:52:26
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Annika Hammar

Det är så roligt att läsa om dig och kusinbarnen.. mysig blogg nu har Anne! Kram Annika

2012-01-11 @ 13:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0